pondělí 30. listopadu 2015

Změna

Máte rádi změnu? A myslíte, že změna je dobrá? 
Dnešní článek bude outfitový, nebudu nic pálit v kuchyni (ale příště zase jo, nebojte:-) a tooolik filozofický!:-) Bude o změně...




Strach ze změny nás často brzdí. Myslím, že dost často nezhubneme, nezměníme partnera, i když se ve vztahu trápíme, nebo se neodhodláme jít studovat/pracovat do zahraničí, protože se prostě bojíme změny. Víme, co nás čeká, pokud nic nezměníme, ale ne, co se stane, když se té jistoty rozhodneme vzdát. A tak kolikrát raději zůstaneme v klidu sedět na gauči. Je to vždycky dobře?

K tomuhle článku jsem se rozhodla po delší době přidat outfit, a to především proto, ať a) tady na blogu mám nějaký podzimní, b) ukážu svůj nový účes :-) Rozhodla jsem se zkrátit svoje dlouhé vlasy asi o dvacet centimetrů a opravdu hodně lidí mi to vymlouvalo. Proč měnit hezké, dlouhé vlasy, které někomu ani nenarostou? Přesto jsem se odhodlala a i když už je to přes měsíc, jsem obrovsky spokojená. Vlasy se líp udržují, rychleji schnou a hlavně - je to změna. Já z těch, co nové podněty stále potřebují, rozhodně jsem. I když se na ten gauč vždycky ráda vrátím.








Outfit:
Šaty s koženkovými rukávy (letos jsem si je zamilovala): Atmosphere
Lodičky: Deichmann
Náhrdelník: E-bay

Za fotky děkuju Domčovi.

Německé přísloví říká, že změnit se a zlepšit se jsou dvě různé věci. A jak to vidíte vy? K jaké změně jste se naposledy odhodlali?:-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat