pondělí 23. listopadu 2015

Food inspiration - říjen

Moji milí lamí příznivci!:-) Nějakou dobu jsem se sice neozvala, což ale neznamená, že jsem mezitím nesnědla asi tak pět tun trochu jídla. Rozhodla jsem se pro vás dělat pravidelný článek, jako i jiné blogerky, na téma Co lamka zbagrovala. Je to proto, že i já ocením různé tipy na rychlá jídla nebo svačinky, co koupíte v obchodě a co nám nezasáhnou do našeho superhyperzdravého životního stylu (ano, já vím, Vánoce, že se blížíte). Článek bude asi na měsíční bázi - takže čím jsem se živila v říjnu?:-) 

Snídaně



Ovesné lívance, no to je klasika nejklasičtější:-) Když mám na snídani trochu času, už mě můžete přistihnout, jak se v pyžamu a s rozcuchem hodným křivorukého Edwarda řítím do kuchyně, kde zakopávám o lívančník a "smažím" jak o život. Recept zde:-)


Francouzské tousty s ovocem a nééé, v žádném případě ne s nutellou O:-) (Jednoduše celozrnný toust obalím ve směsi vajíčka a mléka a osmahnu na kapce oleje. Vynikající!)


¨


A kašičky samozřejmě nesmí chybět. V hlavní roli tentokrát pohankové, nahoře s jablkem a oříškovým máslem, dole s banánem, švestkou a datlovým sirupem.


Svačiny

Protože jsem velký nenažranec zastánce svačin, v kabelce vždycky nějakou mám. Poslední dobou jsem si moc oblíbila tyhle raw tyčinky, jsou z úžasných ingrediencí a chutnají výborně (alespoň ty příchutě, co jsem vyzkoušela). Stojí kolem 20 - 30 Kč, doporučuju:-) 


Nemohla jsem nezmínit jednu svačinku v Belgii (ještě, že tam nejezdím nijak často).




Třešinka (švestka) nakonec - zdravý cheesecake s chia marmeládou - recept zde.


Hlavní jídla


Podzimní stálice - delikátní dýňová polévka. Ráda jí dělám tak, že je lehce pikantní a přece jemná s chutí opražené dýně...s žitným chlebem úžasný oběd. Recept zde. 


Vok pánev s bambusem a kuřecími ňadry. Rychlé, lehké, snadné :-)


A jak na podzim jíte vy? Mění se vám s ročním obdobím chutě?:-) Mějte se krásně a napište, co jste si uvařili vy:-)


4 komentáře: