čtvrtek 19. listopadu 2015

London, baby!:-)

 Než nastanou Vánoce, všudypřítomní Sobi začnou všude kadit a nebozí kapři, říkala jsem si, že jeden rychlo víkend někde za hranicema by se stihnout dal. A dal!:-)


Monitorovaná metropole
Pokud jste ještě v Londýně nebyli, asi vás překvapí množství kamer, které vás všude - naprosto všude - zabírá. Běžný obyvatel města je prý na kameře průměrně 300x za den. Oko Velkého bratra vás vidí v obchodech, restauracích, na ulicích, v autobuse...na veřejných záchodcích nevím. 

Co prostě nemůžu vynechat v Sainsburry? Čokoládové cookies. Těžce návykové.


Pan Veverka v Hyde parku. Jsou tam všude a nechají se i pohladit (ehm, bacha na vši nebo tak něco?)



Soho
I když jsem v Londýně nebyla poprvé, poprvé jsem byla v China Town. Fitness nefitness, pochopitelně za námi první dveře od čínského bufetu Eat what you can práskly v první minutě, co jsme se tam procházeli. Zpětně bych asi přiznala, že to byla chyba, tak špatně nám dlouho nebylo :-D




Oxford street a (další) památky
Co vidět v Londýně? Je to jedno z nejstarších, nejhistoričtějších a nejmultikulturnějších měst v Evropě, nuda teda myslím určitě nehrozí:-) Minout nemůžete House of parlament, London Eye, Tower bridge a Hyde park. Já ráda i muzea, kterých je tam plno a co nám čecháčkům extra vyhovuje, jsou zadarmo :D Tentokrát jsem ale bohužel žádné nestihla.

Památník manžela královny Victorie, Alberta. Impozantní.

Tower. Po století vězení.


Oxford street je nebe pro nákupní maniačky, najdete tam prakticky všechny značky, co si můžet přát - od Primarku až po Dolce&Gabbana (ehm, Brněnku teda ne).

Levně do Londýna
Přemýšlíte nad návštěvou? Letenky do Londýna jsou aktuálně super levné, z Brna nebo Prahy se tam dostanete už za 538 Kč, Kdyžtak ráda poradím jak:-)

Máte Londýn rádi? Nechystáte se tam třeba vyrazit na Vánoční nákupy?:-) Mějte se krásně a výletujte:-)

1 komentář:

  1. Ahoj, máme v plánu s přítelem vycestovat do UK a zajímaly by mě právě ty letenky :), zatím nejlevněji jsem našla na easyjetu, ale asi za 1000,- a ještě trochu bychom to rádi stáhli :) děkuju za odpověd Kája :)
    flekova.k@email.cz

    OdpovědětVymazat