sobota 19. září 2015

Kroměříž (v pin-upkách)

Kroměříž je nádherná. Zbožňuju se tam procházet v obřích zahradách, které pokaždé, když je navštívím, vypadají jinak. Jo a mají tam naprosto bezkonkurenční zmrzlinu...:-)



Na sluníčku je fajn, ale jinak nám už počasí dává dost netrpělivě najevo, ať si moc nemyslíme a připravíme kulichy. Cha. Tohle je moje odpověď, kterou si sice (kdybychom tenhle outfit reálně nefotili někdy v srpnu) odskáču zánětem močáku....ale co.

Kromě Kromě-říže:-) bych v tomhle článku chtěla vychválit ještě jednu věc - střih šatů, které jsem tam fotila. Jsou to takové pin-upky, řekla bych a s holčičí/dámskou postavou podle mě dělají úplné zázraky. Zakryjou vypouklé bříško, milosrdně schovají širší stehna nebo boky. A navíc - vypadají podle mě naprosto skvěle:-)

Jinak k pin-up šatkům podle mě určitě patří hezky upravené vlasy, lodičky, červená rtěnka a široký úsměv:-)


 

K šatkám jsem mimochodem přišla celkem zajímavou cestou:D Sháněla jsem šaty na promoce a tyhle jsem objevila v Orsay ve výprodeji. Bohužel byly poslední a byly to 38, což mi bylo jasné, že budou velké. Nicméně byly slevněné z asi 1500 na nějakých 600 Kč, tak moje hamižná dušička nedopustila, abych si je aspoň nevyzkoušila:D A světe div se, padly jako ulité. Když jsme se snažili na tu záhadu přijít, zjistili jsme, že byly špatně označené - sice 34, ale omylem na nich byla cedulka s velikostí 38. Takže logicky nikomu, kdo běžně nosí 38 a zkoušel si je nebyly a tak tam pěkně zlevněné čekaly na lamku:D


















Outfit:
Šaty: Orsay
Lodičky: Humanic
Náhrdelník: E-bay
Brýle: Zapůjčené O:-)

Co vy a takový druh oblékání? Nosíte? Jak se v tom cítíte? Mějte se krásně...


7 komentářů:

  1. Tie šaty sú naozaj nádherné. Okamžite by som brala. A inak moc ti seknú :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing post!!!! kiss from Italy
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty Ti strašně moc sluší :) A v Kroměříži jsem byla včera, krásné město! :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné šaty, moc Ti to sluší, máš krásný úsměv!

    OdpovědětVymazat
  5. V Kroměříži jsem nikdy nebyla, ale tvůj náhrdelník je úplně boží :))

    OdpovědětVymazat
  6. Hey , beautiful place, beautiful pictures .. :) Was nice to be there in Kroměříž-

    OdpovědětVymazat