úterý 8. září 2015

Kapka pro život

Je to naprosto osobní věc každého a vůbec nikdo nemá právo do toho kohokoliv dalšího tlačit.  


Já se nechala - chodím darovat krev a myslím, že je to dobrá věc. Nic hrůzného se u odběru neděje a můžete někomu zachránit život - přijde mi, že to stojí za to, co myslíte vy?:-)

Asi si říkáte, jestli jsem se na blog/vaření/focení tak trochu nevykašlala, ale pravdou je, že za mými nečetnými příspěvky vězí opravdu jen nedostatek času:-) V práci teď přecházím na trochu jiný úvazek, začíná mi nová škola, snažím se pohnout s mou "megahypervelkou" firmičkou se zdravými dobrotami, čekají mě v dohledné době dvě cesty a do toho se ještě stěhuju. Celkem dost na jednu lamku B-)

Co se outfitu týče, dominují mu klasické červené šaty i lodičky (s širokým podpatkem, já osobně je zbožňuju, zvlášť teda moje nohy, když v nich mají běhat celý den:D  - proč se tolika lidem nelíbí?), oblíbená taška a taky dost možná pučochy s tetováním - opravdové bych si asi nikdy udělat nenechala, ale občas si vyzkoušet "cizí kůži" je fajn:-)







Šaty: Orsay
Lodičky: Baťa
Punčochy: New Yorker

Chodíte/šli byste darovat krev?:-) A co tetování, troufli byste si? Mějte se krásně.

11 komentářů:

  1. Moc krásný outfit a kabelka je děsně rozkošná :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutočne pekný outfit :) Akurát seba si v tom neviem predstaviť, haha :D
    A čo sa týka darovania krvi, tak nemám váhu na to, aby som mohla ísť :/
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ty botky jsou skvělý! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta kabelka je úžasná :)) a sluší ti to, přeji pevné nervy, ať vše zvládáš v pohodě :)) jinak já krev nedaruji, dělá se mi z toho zle :(

    OdpovědětVymazat
  5. Názory na darování krve jsou různé no..Sama nevím, ke kterému se spíše přiklonit. Pokud člověk nechodí darovat krev vyloženě velmi často, tak si určitě myslím, že to smysl má a pomůže tím mnoha lidem. A jinak moc hezký outfit, ta aktovka je super :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka je perfektní! :) A tetování bych chtěla, ale bůhví, kdy se k tomu dostanu, nějak jsem to ještě neplánovala :D. Chci dreamcatchera na lýtko..už děsně dlouho, ale už se to tak rozšířilo, že už to ani nebude originální :/. A to mě mrzí :(.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Je naozaj veľmi pekné, že chodíš darovať krv. Inak na fotkách ti to moc moc sekne :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Kráásný outfit. Ty botky jsou super! A musí být opravdu pohodlné. :)
    Já bych moc ráda darovala krev, ale strašně se bojím. Nejvíc asi toho, že jim tam omdlím.. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký outfit :) Já se na darování krve chystám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kombinace červené s tou černobílou aktovečkou je boží! <3
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné i na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama v dramatickém,podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat