neděle 30. srpna 2015

Over all

Poslední srpnový den. Poslední den prázdnin. Dost možná poslední letošní den, kdy jsme si (ne)užívali tropického počasí. A tak vám přináším i poslední superletní outfit – lehoučký overal.

Na overal jsem si dlouho netroufala, i když už několik sezon po nich v obchodech slintám. K tomuhle jsem nakonec přišla téměř náhodou a vyšel mě dohromady asi tak na 30 korun – ještě aby ne, když ho vidíte samotný, zdá se téměř nenositelný. Myslím ale, že když ho „přepůlím“ úzkým páskem, čímž zamaskuju, že mi je větší a zároveň zanechám lehce netopýří rukávy, doplním stylovým náhrdelníkem a tvářím se, že jsem si overalem samozřejmě naprosto jistá, nevypadá to vůbec špatně. Co myslíte vy?:-)




Fotky jsou pořízeny v hlavním krétském městě, Heraklionu. Je to živé, vzdušné, jižanské město. Kousek od něj prý žil Minotaurus, v paláci v Knossosu. A co je neméně historicky zajímavé, krásně jsme se tam najedli úžasného suvlaki:D


Jaké jste měli léto? Co jste zažili, viděli, jak se vám trénovalo a co jste v létě nejčastěji nosili? Mějte se krásně a užívejte unaveného sluníčkaJ



1 komentář:

  1. Krásné fotky! S tím páskem to vypadá suprově. Já jsem si na overal ještě netroufla, připadá mi, že se svými 160 centimetry (= děsně krátký nohy) v tom prostě vypadám šíleně blbě.

    OdpovědětVymazat