pondělí 6. července 2015

(Nevirtuálně) 23 + SOUTĚŽ

Moji milí:-)
Dneska je to 23 let, co jsem se - jak taktně říká můj drahý otec - vyskytla. A protože nějaký zdravý dort jsem vytvořit nestačila, přináším vám další outfitový článek. A bacha, bude tááákhle hlubokomyslný - v nekonečné moudrosti svých třiadvaceti let bych chtěla mluvit o....virtuálnu.


Myslím, že přesně moje generace je ta, která úder facebooku a dalších zabijáku "normálního" offline života měla z první ruky, navíc v těžkých pubertálních letech. Teď už jsme sice starší, nicméně ruku na srdce - kdo minimálně jednou denně tu modrou stránku nezkontroluje, nenapíše pár mailů (a 5x  se nekoukne do schránky, jestli náááááhoudou něco) a každou chvíli neklove jako datel do hovna, jak říká moje maminka neťuká něco do mobilu?

A víte co? Můj skromný názor je, že díky virtuálnu býváme nešťastní. Protože čekáme na e-mail, protože se nám něco nechce zobrazit, protože na sociálních sítích vidíme, jak všichni lítají po celém světě/berou se/naprosto úžasně se baví/staví krásné domy/dělají bůhvíco zajímavého, zatímco my si žijeme ten svůj všední život s mytím nádobí a vynášením koše. Jenomže ona je to všechno jenom velká bublina. Jasně že každý z těch lidí chce, aby si ostatní mysleli, jak zajímavý život žije. A jasně že tam teda nebude psát o tom, že má zase sebou jeden z desetitisíce stejných dní, kdy měl na večeři opět chleba s paštikou (no dobře, i takoví jsou, tam potom doporučuju pozastavit sledování :D)




Outfit
Šaty: H&M 
Boty: Deichman
Náhrdelník: E-bay
Pásek: Orsay


Myslím, že žití on-line je něco, jako když fotíte: ten okamžik, který chcete zachytit, vlastně ve skutečnosti neodžijete. Takže ho sice máte jako památku napořád, ale skutečně spíš jako jakousi relikvii.
Proto navrhuju následující: zkusme každý z nás alespoň jeden červencový den nezapnout počítač a pokud možno ani mobil (nebo alespoň wifi na něm). Jdete do toho? :-) Napište mi, jak na tom jste. A mějte se krásně!:-)

P.S: Abychom zůstali v tématu "zelená" (nepředstavujte si to ústňovodové pití, ok?:D), ke příležitosti narozek vám chci něco nadělit já:-) Soutěžit můžete o tenhle super lamí balíček, pro více info koukněte ke mně na facebook (pokud tu je náhodou nějaký úplně super rychlík, příspěvek se soutěží se tam objeví během dnešního rána:-)). 


4 komentáře: