čtvrtek 10. prosince 2015

Food inspiration - listopad


Moji milí fitnesáci!:-) Člověk/lamka ani nemrkne a je tu skoro půlka prosince. Takže napsat Vám tenhle článek je už skoro pozdě!:-) Protože ale ispirace na zdravé, rychlé a výborné jídlo asi přijde vhod vždycky (teda mně určitě), jdem na to a podíváme se, co si třeba dáte zítra na snídani nebo večeři..?:-)

Snídaně  

Jo snídaně - to je občas důvod, proč se z té postele nakonec rozhodnu vylézt :D 
Tentokrát v hlavní roli ovesná duo kaše s chia semínkem a banánem. Obrovsky výživná a obrovsky výborná záležitost!:-)
 


 Zdravější celozrnný perník - byla po delší době chuť, tak jsem splácala fit recept



Hlavní jídla

 Že by to vypadalo extra vábně se asi říct, nedá:D, ale je to dost špatnou fotkou (dobrá práce, Hančo:D). Semolinové těstoviny s ricottou a listovým špenátem a kouskama kuřecích ňader. Mega rychlé, výborné :-)


Pečené krůtí křídlo jen tak se zeleninou. Moje nejoblíbenější nedělní večeře ve společnosti Master chef :D Fakt vynikající a bezpracná večeře.


Skořicová kuřecí křídýlka (ano, ještě jedna křidélka tu máme:D) s bulgurem (vyzkoušejte ho i s kuřetem na pečených rajčatech) a zeleninou. Je škoda, že v české kuchyni se skořice využívá jen "na sladko", protože i ve slaném jídle může skvěle zahrát:-)  


Ostatní 

Rychlá klasika - celozrnný toustík s žervé, paprikou a vařeným vajíčkem. 


V listopadu se u nás doma snědla celkem kopa tapioky. Proč? Vymýšlela jsem pro svou firmičku novou příchuť, a to testování se nesmí podcenit, že jo B-) Každopádně, jestli i vy chcete něco od nás ochutnat, na FB právě probíhá soutěž a pudinky a tapiokovou mouku, určitě mrkněte :-)



A na čem jste si v listopadu pochutnávali vy? Nějaký nový recept nebo ingredience, co jste objevili?:-) Mějte se krásně.

3 komentáře:

  1. Pro mě byl listopad měsíc zkoušení - dělala jsem svou první polévku a první guláš (já vím, hrůza, že první, ale i když jsem v kuchyni každý den, na tahle jídla nějak nepřišla řada :D), oboje dopadlo skvěle. :)
    Výzva na příští měsíc jsou bramborové knedlíky plněné tofu!

    Ty palačinky vypadají dobře. Rozhodně si plánuju tapiocu pořídit. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych si ten perník, vypadá moc dobře :) Já jedu pořád dokola to stejné, nejčastěji jogurt s něčím křupavým na snídani a na oběd neustále kuskus a rajčata :D Zbytek podle toho co doma najdu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten perník bych taky dala!!! Chválím :)

    OdpovědětVymazat